SharePointHelpdesk.nl
Voor al je vragen over SharePoint & Microsoft 365
HELP, ik heb op mijn mobiele telefoon de Microsoft Teams app geinstalleerd. Ik gebruik voor Microsoft Teams meerdere accounts, daar ik voor meerdere opdrachtgevers werk. Nu is van 1 opdrachtgever mijn opdracht afgerond en daardoor ook mijn Microsoft 365 account bij deze opdrachtgever geblokkeerd. In de Microsoft Teams app op mijn mobiel krijg ik nu echter steeds de melding dat ik voor dit account mijn wachtwoord moet invoeren. Ik heb geen mogelijkheid om het account uit de app te verwijderen en ik kan ook niet meer wisselen naar een ander account. HELP!
Hoe kan ik dit nu oplossen?
Het verwijderen van een geblokkeerd account uit de mobiele app van Microsoft Teams kan op 2 manieren. De eerste manier is het verwijderen van de app en deze opnieuw te installeren. Nadeel: je moet al je accounts weer opnieuw gaan instellen en deze methode raad ik dan ook absoluut af.
Een betere oplossing is om je telefoon in de vliegtuigstand te zetten.